BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, June 18, 2009

demam...demam....

dah dua minggu demam x baik2....dah mcm2 klinik dh aku g....tp hasilnya ttp sama....doktor tu dh x th nk wt apa lg...balik2 bg ubat selsema ngan ubat batuk nagn panadol...sampai dh penuh peti kat umah tu ngan ubat aku jek...ubat batuk dh berbotol2 aku teguk...tp tetap sama jek...sampai dah macam air sirap jek aku buat ubat batuk tu....hospital pun aku dh g...dh ambik darah dah pun...doktor kata ok jek...demam biasa jek...mgkn jgk faktor cuaca dan perubahan atmosfera zaman sekarang....ada kaitan ker?

5 comments:

Unknown said...

atmosfera berubah jd apa along?
heee

zamzunita said...

huhu bahaye ni demam lelame ni along..xpe rerajin p klinik n ne make sure mkn antibiotik tu kasi abis...

Anonymous said...

ang kene kurangkn mkn alg,hua....-awah-

Unknown said...

apa la awah ni..nk letak nama ganti la ngan anonymous tuh..huahua

along said...

entah la awah ni...x pandai langsung....