BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, June 23, 2009

KISAH PAHIT SEORANG GIGOLO....BACA.............

Aku terpaksa menjadi gigolo" (FAKTA PLUS!!) >>>>>>Teman-teman, Bacalah kisah di bawah ini: (Cubalah ambil hikmahnya..) >>>>>>Seorang pemuda frust mencuba-cuba menjadi gigolo. Pengalaman pertamanya bertemu seorang ibu muda datang dengan kereta mewah. Pemuda itu dibawa dengan kereta mewah menuju ke sebuah rumah besar milik wanita itu.

Sesampainya dirumah, Dia di suruh masuk ke dalam sebuah bilik. Si pemuda itu merasa nervous karana ini adalah pertama kalinya masuk kebilik wanita lain. Fikirannya tak menentu, bingung dan juga kekok. Semakin di fikir seperti itu, berahinya juga makin muncul.

>>>>>>Sebelum melakukan apa-apa, wanita itu berkata, "Kamu bukakan dulu bajukamu dan tunggu disini dulu ya, jangan ke mana-mana," ujar wanita itu kemudian keluar dari kamar.

Pemuda itu makin bingung kerana ditinggalkeseorangan. Dan, dia malu untuk telanjang kerana tubuhnya kurus.

>>>Akhirnya dia membuka semua bajunya, dan menunggu di bilik. "Ah alang-alang menyeluk pekasam biar sampai kepangkal lengan," fikirnya.

>>>>>>Tak lama kemudian, ibu itu masuk ke dalam bilik. Kali ini diikuti oleh dua orang anak kecil.

>>>>>>Ibu itu berkata kepada kedua anak kecil itu, "Tengok ni, Wati dan Budi, kalau malas makan badan kita jadi kurus seperti abang ni" >>> >>>

Huahaha..ha. .ha.. >>> >>> >>>>>> >>>

Waaaaaaaaaa Serius nampak Baca tuuuu...

>>>pergi kerja! kerja!>>>>>>>>>HAHAHAHAHAAAA............. >>>

0 comments: